Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze bloemen en snijgroen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Soms gebeurd het dat er iets gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op alle verse bloemen en boeketten hebben wij bijvoorbeeld 7 dagen versgarantie wanneer de juiste behandelingswijze is toegepast. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval 5 dagen. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een nieuw vers boeket en het aankoopbedrag retour.

Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling en dat zullen we dan ook zo snel en passend mogelijk oplossen. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@degierbloemen.nl of door op een andere manier contact op te nemen met onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.