Veelgestelde vragen

Bestellen

Het is bij ons mogelijk om te kiezen tussen een overdag en een avondbezorging.

Bezorging in de avond= 
Voor 10:00 besteld = dezelfde avond in huis
Voor 23:59 besteld = de volgende avond in huis

Bezorging overdag=
Voor 13:00 besteld = de volgende dag in huis

Geen probleem! Een bestelling wordt automatisch anoniem verzonden wanneer er geen kaartje geschreven wordt bij de bestelling. Wij pakken de bestellingen allemaal cadeau in en daar horen natuurlijk geen pakbonnen en facturen bij.

Indien je nog geen mail hebt ontvangen dat de bestelling klaar is voor vertrek kunnen wijzigingen nog doorgevoerd worden. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Bij ons dien je per adres een aparte bestelling te plaatsen. Dit omdat de verzendkosten berekend worden per adres en niet per product. Wanneer je meerdere artikelen op 1 adres wilt laten bezorgen geldt dit als 1 bestelling en betaal je 1x de verzendkosten.

Nadat je een mailtje hebt ontvangen dat de bestelling klaar is voor vertrek ontvang je van een van onze koeriers een mail met de track & trace code. Via deze code kun je precies zien wanneer de bloemen op locatie zijn!

Track & trace niet ontvangen? Het kan zijn dat deze in de spam zit omdat het een mail is van een extern mailadres.

Bezorging

De bezorgkosten voor een avondlevering zijn €5,95 binnen Nederland en België.

De bezorgkosten voor een overdaglevering in Nederland zijn €5,95
De bezorgkosten voor een overdaglevering in België zijn €12,50

Het kan gebeuren dat de ontvanger van de bloemen niet thuis is. Onze bezorgdienst doet hun uiterste best om alle bestellingen hoe dan ook af te leveren. Wanneer de ontvanger niet thuis is proberen ze het bij een van de buren of een beschutte plaats rondom het huis. Als de ontvanger de bloemen niet zelf aangenomen heeft laat de bezorger een briefje achter waar de bloemen staan en is dit in de track and trace te zien.

Avondlevering= maandag tm vrijdag

Overdaglevering= dinsdag tm zaterdag

We bezorgen dus 6 dagen per week! Daar moet vast een geschikt moment tussen zitten.

98% van alle bestellingen worden bezorgd op de gewenste bezorgdatum. Het komt dus in 2% van de gevallen voor dat een bestelling vertraging heeft door calamiteiten. Dit kan zijn een verkeerde sortering of misschien pech op de weg voor de chauffeur. Omdat we samenwerken met bezorgdiensten zijn dit onoverkoombare situaties. We vragen hiervoor je begrip.

We bezorgen binnen heel Nederland en België.

Op de Waddeneilanden bezorgen we niet standaard omdat hier vanuit onze bezorgdienst extra kosten aan gemoeid zijn. Wil je toch een pakket naar een van de Waddeneilanden laten bezorgen neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer jij maar wilt!

Bij het afrekenen hebben we een handige kalender waarop je de gewenste bezorgdatum eenvoudig kunt aangeven. Zo kun je voor dezelfde of de volgende dag een bestelling plaatsen of alvast voor in de toekomst.

Een overdag bezorging vindt plaats tussen 08:00 – 18:00
Een avond bezorging vindt plaats tussen 17:00 – 22:00

Tijdens drukke dagen voor de bezorgers kan het voorkomen dat jouw bestelling iets buiten het gekozen tijdvak geleverd wordt. Wanneer je bestelling gescand is ontvang je een track and trace code om je bestelling te volgen. Zo krijg je een specifieker tijdvak van de levering.

Nog geen paniek! Het komt wel eens voor dat de bloemen er nog niet zijn en de het tijdvak in de track and trace al verstreken is. Meestal heeft de chauffeur een beetje vertraging en komen jouw bloemen iets later dan geplant.

Betaling & Vouchers

Bij het afrekenen kun je bij ons kiezen voor verschillende betaalmethoden. Kies de betaalmethode die je het liefst hebt en de bestelling is in een handomdraai geplaatst.

Je kunt kiezen uit onder andere:

  • iDeal
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Creditcard (Visa / Maestro / American Express)
  • Paypal
  • Bancontact (België)
  • KBC/CBC betaalknop (België)

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je automatisch een factuur die bijgesloten zit in de bestelbevestiging.

Achteraf betalen is mogelijk wanneer je kiest voor Klarna.

Altijd goed, een bloemenbon!

De bloemenbon kun je inleveren in zowel de winkelmand als bij het afrekenen. Dit kun je doen boven de regel ‘kortingsbon inwisselen’. Voer hier jouw unieke code in en de korting wordt automatisch verrekend.

Service & Garantie

We hebben te maken met een natuurproduct waardoor het voor kan komen dat de kwaliteit een keer niet is wat het moet zijn. Hiervoor kun je gebruik maken van de  7-dagen versgarantie.

De 7-dagen versgarantie geldt wanneer de juiste behandelingswijze is toegepast. Deze behandelingswijze staat omschreven op de meegeleverde flyer bij iedere bestelling. Wanneer er teveel is afgeweken van de behandelingswijze kan er geen gebruik gemaakt worden van de 7-dagen versgarantie.

Je kunt ons bereiken via verschillende kanalen. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tm vrijdag van 09:30 – 17:00.

Telefonisch via 0528-373677
e-mail: info@degierbloemen.nl
Chatten (whatsapp): 0528-373677

Retouren

Omdat we te maken hebben met versproducten is het niet mogelijk om de bestelling retour te sturen.

Mocht je niet tevreden zijn met het ontvangen artikel kun je contact opnemen met de klantenservice. Het makkelijkst is om een foto te sturen van het ontvangen artikel en het bestelnummer te noemen voor een snelle afwikkeling.

Helaas maar soms is het niet anders dan dat de bestelling geannuleerd moet worden.

Je kunt je bestelling nog annuleren tot je de mail hebt ontvangen dat de bestelling klaar is voor vertrek. Na het ontvangen van deze mail is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Deze mail ontvang je ongeveer een dag voor de gewenste bezorgdatum.

Oeps! Het magazijn of de bezorgdienst heeft de bestelling omgewisseld met een andere bestelling.
Gelukkig komt dit vrijwel niet voor. Mocht je toch niet de juiste bestelling hebben ontvangen neem dan graag contact op met onze klantenservice zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Privacy & Algemeen

Naast bloemen houden we ook enorm van cookies. We maken gebruik van noodzakelijke en analytische cookies om onze website goed te laten functioneren en om te bekijken waar we onze website nog in kunnen optimaliseren. Dit allemaal om de klantreis zo makkelijk mogelijk te maken! Meer informatie hierover vind je in het cookiebeleid.

Jouw gegevens zijn veilig bij ons. De opgegeven gegevens bij de bestelling gebruiken we alleen om de bestelling op de plaats van bestemming te krijgen. Verder bewaren we de gegevens zodat we bij service achteraf de bestelling nog kunnen induiken. De gegevens worden met niemand gedeeld en zijn niet openbaar toegankelijk.

Jouw persoonlijke NAW gegevens en je e-mailadres bewaren wij 7 jaar. Dit is door de belastingdienst vastgelegd in art. 52 Wet Rijksbelastingen. Op deze gegevens geldt de wettelijke bewaarplicht.

Jouw gegevens en het overzicht van de geplaatste bestellingen kun je terugvinden onder ‘Mijn account‘.

Indien je een bestelling geplaatst hebt zonder een account te maken en in te loggen zijn de gegevens altijd op te vragen bij onze klantenservice. Het is helaas niet mogelijk om een account aan te maken en eerdere bestellingen hieraan toe te voegen.

Lezen, we zijn er allemaal dol op. En al helemaal als je op de hoogte gehouden wordt van aanbiedingen!

Je kunt je aanmelden voor de nieuwsbrief bij het afrekenen door het vinkje van de nieuwsbrief aan te vinken. Ook onderin de website kun je, je aanmelden voor de nieuwsbrief.

Afmelden voor de nieuwsbrief kan ook. Dit zouden we zelf natuurlijk nooit doen, maar de mogelijkheid is er wel. Onderaan in iedere nieuwsbrief staat ‘unsubscribe’. Klik hierop en je bent binnen een paar stappen afgemeld van de leukste online nieuwsbrief die er is.

Alleen mensen die er echt gebruik van moeten maken. Dit is onze bezorgdienst, de betalingpartner, de emailprovider en natuurlijk wij zelf.

Zakelijk

Een zakelijk account aanmaken is mogelijk en klaar in een handomdraai.
Je maakt net als bij een particulier account, nu een account aan met je zakelijke mailadres. Binnen dit account kunnen bestellingen teruggevonden worden, facturen worden gedownload en meer.

Bij het bestellen van grote aantallen kunt je altijd contact opnemen met de klantenservice om deze bestelling op maat te laten maken naar wens.

Wanneer je bloemen wilt sturen naar 10 of meer verschillende adressen is het mogelijk om ons het adressenbestand aan te leveren. Wij zorgen er voor dat de bloemen bij de verschillende adressen worden bezorgd. Hiervoor kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Zeker weten! We kunnen de bestelling maken zoals je graag wilt en kunnen samen te wensen bespreken om tot een mooi eindresultaat te komen. Bij iedere zakelijke bestelling kunnen we het kaartje personaliseren met bijvoorbeeld een logo en een eigen tekst.
Vanaf 50+ adressen kan er ook gekozen worden voor een eigen unieke wikkel om de verpakking die volledig in stijl van het bedrijf gemaakt kan worden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Zakelijke klanten kunnen bij ons achteraf betalen op factuur. De factuur wordt digitaal verzonden en dient binnen 14 dagen te worden betaald na ontvangst van de bestelling.

Account

Een eigen bloemen account is een omgeving waarin je alle bestellingen kunt inzien. Binnen deze omgeving heb je een overzicht van de geplaatste bestellingen, de data en facturen die gedownload kunnen worden. Ook worden de bezorgadressen opgeslagen zodat je wanneer je vaker naar een adres bloemen stuurt de bestelling weer kunt kopiëren.

Wanneer je klikt op wachtwoord vergeten krijg je automatisch een email waarop je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen en aanmaken. Geen paniek dus!

De nieuwsbrief kun je ontvangen door bij het afrekenen van iedere bestelling het hokje aan te vinken met ‘Ik wil mij inschrijven voor de nieuwsbrief’. Ook is het mogelijk om onder in onze site je mailadres in te voeren voor het aanmelden van de nieuwsbrief. Hiervoor hoef je niet speciaal een account aan te maken.